Regulamin

REGULAMIN I ZASADY FUNKCJONOWANIA SYSTEMU INTERNETOWEJ OBSŁUGI KLIENTA (IOK)
SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ W TCZEWIE

1. System Internetowej Obsługi Klienta (IOK) ma na celu umożliwienie lokatorom wglądu do stanów rozrachunków dotyczących ich lokali oraz innych informacji udostępnianych przez Spółdzielnię, bez potrzeby bezpośredniego kontaktu w siedzibie Spółdzielni.
2. System IOK jest prowadzony jako usługa nieodpłatna i nie jest usługą w rozumieniu przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Dostęp do systemu można uzyskać poprzez stronę internetową Spółdzielni www.sm.tczew.pl, po podaniu danych uwierzytelniających, tj. identyfikatora użytkownika i hasła.
4. O uzyskanie dostępu do systemu mogą ubiegać się właściciele lokali, poprzez złożenie wniosku rejestracyjnego. Na wskazany we wniosku adres poczty elektronicznej zostanie przesłana informacja o czasie i miejscu odebrania danych uwierzytelniających (identyfikatora użytkownika i hasła). Dane te zostaną wydane po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość.
5. Prezentowane w systemie IOK saldo rozrachunków ma charakter informacyjny i nie stanowi wyłącznej podstawy do reklamacji wysokości rozliczeń. System działa w oparciu o dane generowane automatycznie, nie weryfikowane przez pracownika. Saldo rozrachunku prezentowane na koniec miesiąca może nie uwzględniać np. kwot z nieotrzymanych lub niezaksięgowanych wyciągów bankowych. Wyjaśnień stanów rozrachunków należy dokonywać osobiście w siedzibie Spółdzielni.
6. Użytkownicy systemu IOK zobowiązani są do zachowania poufności identyfikatora użytkownika i hasła. W przypadku ujawnienia danych uwierzytelniających osobie nieupoważnionej, użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznej zmiany hasła.
7. Spółdzielnia zobowiązana jest do wygenerowania nowego hasła lub zablokowania dostępu do systemu IOK na pisemne żądanie lokatora.
8. Użytkownicy systemu IOK zobowiązani są do samodzielnej zmiany hasła wygenerowanego na potrzeby pierwszego uwierzytelnienia, zgodnie z procedurą wymuszoną przez system.
9. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do systemu w przypadku stwierdzenia korzystania z niego w sposób sprzeczny z niniejszym regulaminem lub przepisami prawa.
10. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do systemu w przypadku zaprzestania prowadzenia rozrachunków z lokatorem.
11. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do zmiany zasad funkcjonowania systemu IOK.
12. Spółdzielnia nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z systemu IOK z powodu przerw konserwacyjnych oraz przyczyn niezależnych od Spółdzielni jak uszkodzenia urządzeń dostępowych, brak dostępu do Internetu, itp.
13. Reklamacje dotyczące funkcjonowania systemu IOK należy zgłaszać na adres e-mail: iok@sm.tczew.pl